Wednesday, July 11, 2012

Listing appointment to Union City

It was very hot day. I sweat a lot, and my dogs keep hiding in coolest place.
I went to Union City for a  listing appointment,
The couple is planning to live in Shanghai where they were born.
Mrs. is a famous pianist, and she travel a lot,  but sorry I do not have knowledge about Pianists.
They are planning to rent their house.
The heat was getting up, I started sweating during interview.  My sweat coming out of my face, and my face was totally wet.  It was 99 degree. They said " Weather of Union City is very mild, it is NOT HOT, and too cold" !???
I said  ".............?!"  I keep sweating,, and left their home.

今日は暑い1日でした。まだ暑いので犬たちはひたすら涼しい場所を求めて休憩。
リスティングアポでユニオンシティーに行ってきました。

ご夫婦が生まれ故郷の上海に行くというので家を賃貸に出したいと言うことで、
お宅にお邪魔しました。

奥様は結構有名なピアニストでソロのコンサートツアーによく出かけるというお話でしたが、
ピアニストの知識がないのでごめんなさい。

日中の温度がどんどん上がってきて、インタビューの最中に汗だら。 拭いてもどばーっとでてくる
汗。本当に暑い。汗だらの私の前で、ご夫妻は
「ユニオンシティーの気候は穏やかでいいわよ。暑すぎず、寒すぎず」!!
返す言葉もなく 「。。。。。。!?」
吹き出る汗と拭きながら、お暇しました。

しかし暑い







にほんブログ村 住まいブログ 海外不動産・海外住宅へ
にほんブログ村
にほんブログ村 海外生活ブログ サンフランシスコ・ベイエリア情報へ
にほんブログ村
にほんブログ村 旅行ブログ アメリカ旅行へ
にほんブログ村
にほんブログ村 海外生活ブログへ
にほんブログ村

No comments:

Post a Comment